طرز تهیه همبرگر خانگی با گندم در 4 قدم

۷ بازديد

شما می توانید با دنبال کردن این چهار قدم، به راحتی یک همبرگر خوشمزه و خانگی درست کنید. به قدم های زیر توجه کنید:

 

آماده سازی گوشت

حتی اگر بخواهید مقدار استفاده از گوشت را کاهش دهید و به جای آن از موادی مانند بلغور گندم و سویا استفاده کنید، باز هم گوشتی که انتخاب می کنید بر روی طعم همبرگر شما تاثیر خواهد گذاشت. بهترین گوشت قرمزی که می توان از آن برای همبرگر خانگی استفاده کرد گوشت شانه و پشت گردن است. مقدار دلخواهی از این گوشت را چرخ کنید و کمی دنبه چرخ شده برای طعم و بافت بهتر به آن اضافه کنید. پس از آن نوبت اضافه کردن ادویه ها می رسد. 

 

آماده سازی بلغور گندم و سویا

در این مرحله، بلغور گندم را خیس بدهید تا نرم شود و کمی حجم آن بیشتر شود. در ادامه، به میزان دلخواه سویا را اندازه گیری کنید. در بسیاری از دستورپخت ها برای مزه دار کردن سویا از آب پرتقال استفاده می شود. سپس بلغور گندم و سویا را به گوشت اضافه کنید و آن را دوباره چرخ کنید تا صاف و یکدست بشوند.

 

تهیه همبرگر با گندم

 

 

مزه دار کردن مواد

در قدم بعد لازم است تا ادویه همبرگر خانگی را به ترکیب خود اضافه کنید. اگر طعم تند ادویه ها را در همبرگر دوست ندارید می توانید به کمی نمک، فلفل سیاه، پودر سیر و پیاز اکتفا کنید. در غیر این صورت به شما پیشنهاد می کنیم تا از جوز هندی، زنجبیل و کمی پودر پابریکا نیز در این طرز تهیه همبرگر با گندم استفاده کنید. همه مواد را به خوبی با هم ترکیب کنید و ورز بدهید تا با هم به خوبی مخلوط شوند.

 

سرخ کردن همبرگر

در پایان زمان آن فرا رسیده است تا همبرگر خود را سرخ کنید. معمولا پیشنهاد می شود تا در صورت امکان از دستگاه گریل استفاده کنید تا همبرگر طعم بهتری پیدا کند، با این وجود می توانید آن را سرخ کنید و همچنان از طعم خوب آن لذت ببرید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.