بهترین رستوران های کباب ترکی در تهران

۳ بازديد

1. رستوران کباب ترکی نشاط

رستوران نشاط که به خاطر پرفروش بودن کباب ترکی‌هایش به کباب ترکی نشاط معروف شده است، یک پاتوق قدیمی دونر خوردن در تهران است. دونر کباب های این رستوران به حدی لذیذ است که نمی‌توان به‌راحتی آن را رد کرد. حجم زیاد و پرملات بودن ساندویچ کباب ترکی نشاط و مخلفات دیگر آن این رستوران را معروف کرده است. کباب ترکی نشاط البته شعبه‌های مختلفی از جمله کباب ترکی نشاط مرزداران، ستارخان و… دارد.

 

رستوران کباب ترکی نشاط

 

آدرس: خیابان ستارخان – نرسیده به میدان توحید – نبش کوچه محمدی

 

2. رستوران ایتالیایی امیر

رستوران ایتالیایی امیر از بهترین رستوران‌های ایتالیایی می‌باشد که کباب ترکی را نیز در منوی خود دارد. کباب ترکی های این رستوران از بهترین و خاص‌ترین کباب‌هایی است که می‌توانید در تهران پیدا کنید. اگر همراهان شما جزو اهل دونر کباب باشند، این رستوران بهترین مکان برای ملاقات‌های شما است. قیمت کباب ترکی‌های این رستوران بالاست اما به کیفیت آن می‌ارزد.

 

رستوران ایتالیایی امیر

 

آدرس: خیابان سهروردی شمالی – خیابان خرمشهر غربی – خیابان قنبرزاده – نبش کوچه چهارم

 

3. کباب ترکی بهروز

رستوران معروف بهروز در محله ملاصدرا، در کنار سایر رستوران‌های بهروز نام، قرار دارد. البته شما به دلیل شلوغی و ازدحام مشتریانی که در مقابل این رستوران هستند، به راحتی می‌توانید رستوران بهروز را پیدا کنید. شما در رستوران بهروز، در کنار سیب‌زمینی سرخ‌کرده خوشمزه و انواع غذاهای فست فودی و برگرها، لذیذترین و پروپیمان ترین کباب ترکی را می‌توانید پیدا کنید. رستوران بهروز به دلیل رقابتی که با همسایگان خود دارد همیشه بالاترین کیفیت را در انواع غذاهایش لحاظ می‌کند.

 

کباب ترکی بهروز

 

آدرس: خیابان ملاصدرا – خیابان شیراز – سمت چپ خیابان دانشور




منبع مقاله: https://www.kababtorki.com/articles/بهترین-کباب-ترکی-تهران/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.